გაკვეთილის გეგმა "ატომის აღნაგობა" - კოლექცია
მთავარი თემა
|
ატომის აღნაგობა
|
საფეხური, კლასი
|
მე-2 საფეხური VIIIკლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
22 მოსწავ;ე
|
საგანი
|
ქიმია
|
მნიშვნელობა, აქტუალობა
|
მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ ცოდნა ნივთიერების შემადგენელი უმცირესი ნაწილაკის შესახებ. ამ ცოდნის საფუძველზე
შეძლებენ ნივთიერებების ერთმანეთისაგან განსხვავებას. შეძენილ ცოოდნას გამოიყენებენ ასევე მონათესავე საგნებში.
|
მიზნები და შედეგები
|
ქიმ.VIII.5.მოსწავლეს შეუძლია ელემენტების, ატომებისა და მოლეკულების შედარებითი დახასიათება.
|
სასწავლო მასალა და ტექნოლოგიური რესურსები
|
სასწავლო მასალა: VIIIკლასის სახელმძღვანელო-მ.ვარდიაშვილი. წინასწარ მომზადებული კითხვარების ფურცლები
ტექნიკ.რესურსი: დაფა,ცარცი,გუგლის საძიებო სისტემა,ვიდეოების საცავიyoutube
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლე ფასდება დისკუსიის და პრეზენტაციის კრიტერიუმების წინასწარ მომზადებული შეფასების რუბრიკის საშუალებით, რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ დანართის სახით.
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან რომ ნივთიერება არის მარტივი და რთული.ყველა ნივთიერება შედგება მოლეკულებისაგან, მოლეკულა ატომებისაგან.
|
მსვლელობა
|
კლასში შევდივარ, ვესალმები და ვაცნობ ახალი გაკვეთილის თემას-”ატომის აღნაგობა”.
დაფაზე ვავსებთ ასოციაციურ რუკას.
მასწავლებლის ლექცია თემაზე “რა არის და რისგან შედგება ატომი”.
სალიდ შოუს ჩვენება.
მე ვსვამ კითხვებს და მოსწავლეები პასუხობენ.
წყვილებს ვაძლევ დავალებებს( დასარიგებელ მასალას) და მოსწავლეები მუშაობენ.
მოსწავლეების ნამშევრების პრეზენტაცია.
ვაფასებ ნაშრომებს.
ვაძლევ საშინაო დავალებებს.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
კლასში არ არის ასეთი მოსწავლე
|
No comments:
Post a Comment